• Compartir

La primera llimonada sense sucre

9Magazín
9 de febrer de 2018

Casa Amella acaba de llançar la primera llimonada del mercat sense sucre. Es tracta d’un refresc (aigua i suc de llimona 17-23%), al que no se li afegeix cap endolcidor, ni sucre, ni mel, ni atzavara, i que es comercialitza en vidre de 75cl.

És un producte bio, com tots els que elabora la companyia, que es produeix a la fàbrica de la localitat de Batea (inaugurada l’any passat i gestionada per la filial ecoBatea) a partir de fruites ecològiques premsades i espremudes, “on el què embotellem és únicament el suc que obtenim, sense afegir-li res més.”

“Quan vam decidir construir una fàbrica dedicada exclusivament a la elaboració de sucs de fruita, teníem molt clar que aquests havien de ser excepcionals. Hem aconseguit tenir uns sucs que contenen les millors propietats de les fruites ecològiques.”

Els sucs es comercialitzen amb les marques ‘ecoBatea’, a Supermercats com Condis, Spar i grans superfícies com El Corte Inglés i Alcampo, i amb la marca ‘Casa Amella’ a supermercats locals com Obbio Barcelona, BioSpace, Supermercats Llobet, Supermercats Pyrenees -a Andorra- i a establiments especialitzats.

Casa Amella celebra el segon aniversari de la nova planta productiva d’Artés on elabora cremes de verdures, gaspatxo, llegums, tomàquets fregits, salsa calçots i hamburgueses vegetals. Tal com anomenen ells, “fem alimentació conscient: productes ecològics-vegans, locals i només de temporada.”

Casa Amella va tancar l’exercici 2017 amb unes vendes de 1,8M€, davant dels 1,34M€ del precedent.

  • Compartir