• Compartir

Com triar les xarxes socials adequades per a la teva botiga en línia?

Marketing4ecommerce.net / AMIC
14 de novembre de 2021

Les xarxes socials s’han convertit en una eina essencial per vendre un producte a internet, ja que permeten establir una connexió directa amb els teus potencials clients sense intermediaris. No obstant això, tenir presència en totes les xarxes no sempre assegura l’èxit. Per què? Perquè existeix una xarxa social que s’adapta millor que una altra al teu negoci. T’expliquem com triar les xarxes socials adequades per a la teva botiga.

Facebook
La xarxa social més gran del món és una de les millors alternatives per donar a conèixer el teu producte a través de la creació d’una fan page o la possibilitat de pagar per anuncis de la teva empresa.

Twitter
És una plataforma de comunicació molt directa, especialment quan es tracta de resoldre dubtes amb un client en temps real.

Pinterest
Té molt potencial visual, per la qual cosa resulta ideal per a empreses de moda, art o joieria.

Instagram
Permet un contacte més directe amb el client i potencies el factor visual del producte.

TikTok
Permet interactuar amb el perfil i convidar-lo a promocionar el teu producte a través dels reptes virals.

LinkedIn
La xarxa social professional permet actuar d’una forma més comercial aportant un valor a cada pas per atreure contactes i possibles aliances.

Triar la millor xarxa social per a la teva botiga en línia requereix anàlisi, però també paciència, especialment quan es tracta de trobar el millor mitjà per potenciar el teu producte.

  • Fixa’t en els teus competidors, detecta les seves fortaleses i febleses per aprofitar-les a favor teu.
    Coneix la teva audiència: detecta el teu públic objectiu i analitza on està abans de decantar-te per una xarxa social o una altra.
  • Tingues paciència: una vegada hagis triat una xarxa social, espera dos mesos per treure conclusions.
  • Contractar els serveis d’una agència de xarxes socials es converteix en la millor alternativa si vols apostar a cop segur.Tenir presència en totes les xarxes socials no t’assegurarà l’èxit. Si no tens una estratègia definida i no persegueixes cap objectiu, pot ser que no obtinguis els resultats esperats.
  • Compartir